background img

Noutati

Tort diplomat cu fructe de padure

Din seria gatim pentru oameni frumosi, ieri am avut o noua comanda de tort.

Un tort diplomat ce a ajuns pe masa colegilor mei cu ocazia sarbatoririi primului anisor din viata al Raisei, un ingeras de copil, o fetita foarte atenta la hartiile de pe biroul meu si la o bufnita ce o aveam atarnata de gat in ziua in care am cunoscut-o. Micuta Raisa a fost tunsa si scaldata in complimente duminica, ca de...odata face un anisor, iar mamica ei a hotarat sa ne indulcim de luni cu acest tort. 
Ea a comandat eu am executat. 



INGREDIENTE
  • 1 l frisca lichida
  • 1 kg iaurt
  • 4 plicuri gelatina
  • 250 gr zahar
  • 2 lamai ( suc + coaja rasa )
  • esenta de vanilie
  • biscuiti sau piscoturi
  • fructe la alegere si in ce cabtitati doriti
  • Eu am folosit fructe de padure pe care le-am lasat la scurs peste noapte. 
  • ATENTIE!! nu foarte multe fructe  deoarece se imprastie






                                               Batem frisca cu zaharul
Amestecam iaurtul cu sucul de lamaie, coaja, esentele si gelatina dizolvata ( intr-o ceasca de apa ) pe foc, iar apoi racita.
 Amestecam frisca batuta cu iaurtul asezonat si incepem asamblarea: 

Punem fructele pe fundul vasului in care dorim sa asamblam, vas captusit in prealabil cu folie.
Adaugam un strat de frisca 
                                Adaugam un strat de biscuiti sau piscoturi
                                   Un alt strat de frisca dupa care alt strat de fruct
   Penultimul strat de frisca si ultimul de biscuiti. Dupa ce adaugam ultimul start de biscuiti, intindem putina frisca pentru a-i fixa mai bine sa nu fuga si strangem cu folia lasata pe margini. 
                               Cand rasturnam diplomatul si inlaturam folia, arata cam asa.



Cu dragoste,
Alinuta





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts