background img

Noutati

Placinta cu branza

Fiecare dintre retetele mele este speciala, fiecare ma leaga de o amintire, de una sau mai multe  persoane speciale, de momentele petrecute cu acele persoane. Am decis sa va impartasesc o reteta draga sufletului meu, o reteta ce o am de la doamna diriginta Siretchi. O doamna bine, pe cat de dura voaia sa para, pe atat de blanda era, cu ochii blanzi si umezi dar cu o mana grea si asta a simtit-o ciuful meu din perioada aia. O doamna extraordinara.....ce ne aducea palcinta. Placinta cu mere, placinta cu branza, iar de cea din urma mentionata chiar m-am indragostit.
   
Bucurati-va de reteta si amintiti-va si voi cand o savurati de anii de  liceu!


INGREDIENTE

Blat
1 pachet foi de placinta imparttite doar in 2 parti ( dar eu am facut foiele )

Foi:
  • 2 ou
  • 12 linguri cu zahar
  • 12 linguri ulei
  • 12 linguri lapte
  • 1 praf de copt
  • esente 
COMPOZITIE BRANZA:
  • 1 kg branza de vaci 
  • 4 oua 
  • 3/4 kg smantana
  • 5 linguri gris
  • zahar
  • stafide
  • coaja de lamaie
  • zahar vanilat 
TOPPING:
  • 2 oua batute
Sa prajiturim...
  •  Facem aluatul si il dam la rece 30 de minute
  • Batem ouale cu zaharul, adaugam smantana, branza, grisul si mirodeniile.
  • Intindem 1/2 din compozitia de aluat si il punem in tava de aragaz, adagam compozitia cu branza si foaia numarul 2.
  • Taiem placinta si o dam la cuptor.
  • Cu 10 minute inainte sa o scoatem batem 2 oua si turnam peste ea.

Cu dragoste,
Alinuta



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts