background img

Noutati

Chec

Duminica in familie...cu iz de rom si nuca

  Cam asa miroseau weekend-urile mele in copilarie. De pe la inceputul lui noiembrie in fiecare duminica super Angi ma trezea cu o cana cu lapte cald si prajituri abia scoase din cuptor. Era o adevarata bucurie sa mananc o felie de chec si sa ma uit la Abracadabra sau la " Calatorie spre centrul pamantului cu Willy Fog ".
  Una dintre marile mele dorinte este ca si copilasii mei sa creasca la fel si sa-si aminteasca de zilele de duminica cu aceeasi bucurie si fericire cu care imi amintesc eu acum.
  
 Aceeasi bucurie o impartasesc si cu voi, de aici de la mamaie din bucatarie. 

INGREDIENTE 
  • 6 oua
  • 250 gr zahar
  • 250 ml lapte
  • 500 gr faina
  • 100 gr ulei
  • 1 praf de copt
  • 3 linguri cacao
  • 2 fiole esenta de rom
  • zahar vanilat
  • coaja de lamaie
  • coaja de portocala
  • 250 gr nuca
  • Amestecam galbenusurile cu uleiul pana obtineam o pasta omogen, adaugam zaharul si mixam bine, adaugam laptele si mirodeniile si faina.
  • Batem albusurile spuma si le adaugam peste compozitia facuta anterior. 

  • Punem in tavi si oprim din compozitie 1/4 in care punem esenta de rom, praful de cacao si nuca, compozitie ce o adaugam la sfarsit. 



Cu dragoste,
Alinuta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts