background img

Noutati

Tort cu crema de morcov

Avem si azi o vedeta, ne familiarizam cu ea, iar ulterior descoperim si retetele.

Morcovul este acea radacinoasa portocalie sau nu, pe care bunica ne-o baga ba pe gat ba in biberon pentru o vedere mai buna Eu cred ca ori o dadeam pisicii pe ascuns, ori Super Angi ( bunica mea ) nu a vrut sa ma oblige sa mananc asa ceva, ori am mancat prea mult si a avut efect invers, pentru ca ochelari tot port, iar la examen vad ce scrie colegul din fata doar daca ma tine in poala :)) Acum, mananc morcov in toate combinatiile posibile: supa, piure, mancare, prajituri.
Pe langa faptul ca ne ajuta sa ne intretinem vederea buna si bronzul NATURAL pe o perioada mai lunga, ne ajuta si in problemele pielii, fiind un real inamic al acneei, dar si al ranilor sau arsurilor.
Puternic antioxidant, ajuta in probleme gastrice, purifica sangele si este un laxativ natural, dar trebuie consumat insa cu moderatie, altfel ne alegem cu palmele pigmentate.
De ce ziceam portocaliu sau nu? 
VOILA

Azi gatim  TORT CU CREMA DE MORCOV 

INGREDIENTE 
Pentru blat:
  • 3 oua
  • 4 linguri tarata ovaz
  • 4 linguri iaurt
  • 1/2 praf de copt
  • 1 lingura cacao
  • coaja lamaie
  • coaja portocala
  • zahar/indulcitor
  • scortisoara
Pentru crema:
  • 3 morcovi rasi si caliti cu zahar/ indulcitor, scortisoara si esenta rom
  • 2 linguri mari de branza lacteea
Sa morcovim...
  • Batem albusurile spuma si le adaugam peste celelalte preparate amestecate
  • impatim compozitia in 2, iar intr-o jumatate punem 1 lingura de cacao.
  • Am pus in forma compozitia alba am dat-o 10 min la cuptor cat sa se intareasca, apoi am pus crema de morcov si compozitia bronzata si am lasat-o inca vrea 25-30 de minute la cuptor.









Cu dragoste, 
Alinuta








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts