background img

Noutati

Inghetata de fructe

INGHETATA DE FRUCTE...

Niciodata nu am fost un fan al inghetatei, dau lejer un camion de inghetata pe 2 covrigi calzi si o punga de covrigi cu mult susan. Mananc vara ocazional si doar acompaniata de vreun ametit de prieten, capabil sa-mi manance si portia mea, deasemenea nu ai sa ma gasesti niciodata singura, in varful patului, cu o cutie de inghetata pe jumatate goala, uitandu-ma la un film romantic si plansa toata! No way!!!
Cum ziceam, mananc rar, iar cand mananc prefer sa fie de la un fast food de la care consum doar aceasta inghetata!
Asa ca am facut un experiment sa vad poate mananc si eu pofta o inghetata...si mi-a iesit, pentru ca tot repet experimentul.
INGREDIENTE:
  • 3 banane coapte
  • 1 piersica
  • 100 gr afine 
  • 100 gr mure
  • 100 gr merisoare
  • 100 gr coacaze
  • 1 fiola esenta rom
SA BUCATARIM...

  • Pasam bananele, taiem piersica cubulete mici si adaugam celelalte fructe peste ele impreuna cu esenta de rom. 
  • Punem compozitia in forme de briose si dam la congelator vreo 3-4 ore.
  • Presaram peste forme cativa fulgi de cocos.






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts