background img

Noutati

Prajitura cu visine

Prajitura cu visine


Prajiturile cu fructe sunt vedetele verii. Capsunele, ciresele, visinele, vin grabite si caisele dar si piersicile cu al lor pufulete, care fie vorba intre noi, daca iti ajunge pe gat nu mai pleaca ore bune, se plimba incolo si-ncoace de iti pare rau ca nu ai spalat piersica aia cu detergent si nu ai lasat-o la cocolino.
Azi am pregatit o prajitura cu visine, putina ciocolata si multa dragoste pentru o prietena draga, Iulia.

Cu cea mai mare dragoste, cum ziceam si mai sus, dar si cu cele mai sincere multumiri pentru tot ceea ce m-ai invatat, pentru sfaturile sincere pe care le-am primit si pentru faptul ca ai contribuit atat tu, cat si Andreea la dezvoltarea mea din ultimul an, in medie cam cu 8 ore pe zi, iar dupa job, intram in schimbul 2 cu sfaturile.

INGREDIENTE
Reteta este aceeasi ca la checul cu capsune ( reteta aici )
Cu precizarea ca am inlocuit coaja de lamaie, cu cea de portocala, iar in compozitie am adaugat si cacao pentru a marmora prajitura.
Am folosit un ingredient surpriza, 4 linguri cu visinata 

Un castronel cu visine
O mana de ciocolata rasa.

Preparam compozitia ca si cea de la checul cu capsune,
Tapetam forma cu hartie de copt, adaugam o mana de visine pe fund
Turnam 1/3 din compozitie peste visine in tava, iar in cealalta parte adaugam 2 linguri cacao.


Facem ca un mozaic cu noua compozitie colorata si adaugam visine deasupra si presaram ciocolata


Dam la cuptor si topaim pe langa el pana prajitura trece testul cu scobitoarea.




Cu dragoste,
Al(b)inuta


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts